ЗА ЩО ПЛАТИТИ РІЄЛТОРУ?
Кожна послуга, як і товар має свою ціну. Проте наше суспільство звикло помічати послугу, якщо за нею не стоїть певний фізичний результат. До прикладу: ми щоразу оплачуємо послуги лікарів, адже результатом є виконана операція, яку вони виконували фізично власними руками, або ж оплачуємо послуги будівельників чи майстрів, по тій ж схемі, ми бачимо, що вони працювали фізично над результатом.
На жаль, трату таких вагомих ресурсів як час та розум, не можливо побачити на ділі. Саме ці людські ресурси найбільше задіюються при роботі агентів з нерухомості, та навіть будучи замовниками послуги клієнти часто бажають отримати їх задарма.
Команда Rise Together почула різні думки на тему «Якому агенту з нерухомості ви б платили, якби були клієнтом?», та готова поділитись із вами.
- Агент по рекомендації близьких чи друзів. Це досить поширена ситуація на наших просторах, проте тут є певні моменти, на які варто зважати: прислухатись лише до тих рекомендацій, результат яких ви бачили або ж можете перевірити.
- Позитивний фідбек від клієнтів. У час діджиталізації, люди все частіше шукають підтвердження у вигляді відгуків на різного роду незалежних платформах. Але і тут є вірогідність неправдоподібних, проплачених відгуків залишених ботами.
- Найменш поширеним серед клієнтів є перевірка компаній. Реєстрація ТзОВ, власна торгова марка, наявність офісу, власного сайту, сертифікованих спеціалістів, маркетингового відділу та внутрішніх інструментів для ефективного функціонування (crm- система та інші). Можливість купити нерухомість у розтермінування чи взяти у іпотеку, також є показником серйозних намірів компанії.
Отож, який варіант пошуку агента з нерухомості ви б не обрали, варто пам‘ятати, що перш за все хороший спеціаліст це економія часу та ваших коштів!
RISE TOGETHER