Правила
Цінності
- Клієнтський сервіс понад усе.
- Чесність і прозорість у стосунках.
- Задоволений працівник ─ задоволений Клієнт.
- Постійний розвиток та командна робота ─ успіх.
- Відмінна репутація ─ багатство.
Бачення
Бути найбільш потрібною, комфортною та затребуваною компанією у сфері операцій з нерухомістю там, де є Клієнт.
Місія
Постійно вдосконалювати якість надання послуг та клієнтський сервіс на ринку нерухомості.
Стратегія
Працювати настільки ефективно та результативно, щоб Клієнт залишався з нами назавжди та рекомендував нас іншим.
КОДЕКС СЕРВІСУ
Репутація
Репутація є надзвичайно важливою для нас. Наші Клієнти її формують і ми їм дуже вдячні за це.
Знання потреб свого Клієнта
Стараємось чітко зрозуміти чого бажає Клієнт. Ми ставимо запитання і уважно слухаємо. Формуємо психологічний портрет Клієнта, щоб краще зрозуміти його потреби. Лише після цього робимо пропозицію. Після надання послуг, просимо надати зворотний зв’язок про те, якої якості наш продукт, і чи залишився Клієнт задоволений роботою наших Колег.
Уміння зрозуміти і прийняти точку зору клієнта
Пробуємо стати на місце Клієнта і аналізуємо шлях, який він проходить для того, щоб придбати товар чи послугу у нашій компанії. Навіть, якщо наші позиції різняться, то ми будемо терплячими та чуйними.
Увага до дрібниць
Часом моменти, які не є помітними для нас, можуть сильно впливати на рішення Клієнта. Вчимося помічати дрібниці, які Клієнту не до вподоби. Ми враховуємо такі речі, або змінюємо їх, в результаті чого Клієнти залишаються задоволеними обслуговуванням у нашій компанії.
Уміння випереджати очікування клієнта
Ми любимо приємно дивувати Клієнта . Ми обслуговуємо Його навіть краще, ніж Клієнт цього очікував, для того щоб Він залишився задоволеним.
Обіцяємо менше, робимо більше.
Ми прагнемо перевершувати очікування Клієнтів. Вчимося не лише обіцяти, а багато робити для Клієнта та працювати над собою.
Працюємо зі скаргами.
Скарги – це значущий зворотний зв’язок від Клієнта, який вказує нам на виклики в робочому процесі нашої компанії. Ми прислухаємось до них та виправляємо свої недопрацювання. Ми завжди говоримо слова подяки своїм Клієнтам, навіть, коли нам висловлюють незадоволення.
Зарплати справедливі.
Оплачуємо працю свого персоналу справедливо. Задоволений працівник - задоволений Клієнт. Все елементарно.
Бенчмаркінг.
Ми поважаємо своїх Конкурентів та Партнерів та постійно порівнюємо себе з ними. Вони допомагають нам розвиватися та рости. Ми адаптовуємо хороші ідеї під наші проекти.
Сумлінність та якісні стандарти.
Ми якісно виконуємо свою роботу. Якісні стандарти - ось що розташовується в основі діяльності нашої компанії. Ми акуратно і скрупульозно виконуємо замовленння та дотримуємось посадових обов’язків. Якісні стандарти роботи, а не лише посмішки – таке наше гасло.
Кожен з наших працівників ретельно підібраний та навчений, щоб забезпечити найвищий рівень професіоналізму. Наша команда завжди діє чесно та прозоро, щоб забезпечити найкращі результати для своїх Клієнтів. Кожен працівник нашої компанії зобов’язаний працювати для Клієнта в межах максимальних своїх можливостей, навіть, якщо Клієнт просить реалізувати мрію. Коли Клієнт чогось бажає, наша відповідь завжди – «так».
Ми прагнемо, щоб Клієнти до нас повертався та рекомендував іншим.
Ми турбуємось про Клієнта! Хочемо, щоб він до нас повертався та рекомендував нас іншим. Ми стаємо кращими, коли Ви з нами.